Відділ освіти Жовтанецької сільської ради Львівської області
Жовтанецької сільської ради
Міністерство освіти
і науки України
 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 04.08.2021 12:07
Кількість переглядів: 232

На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710».

Назва предмету закупівлі:  ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Стіл учнівський одномісний трансформер з регуляцією висоти №3-6 та кута нахилу стільниці та полиці, Стілець учнівський Т-подібний плоско-овальна труба, регульований по висоті № 3-6 з покриттям HPL, Мобільний стелаж під лотки)

Ідентифікатор закупівліUA-2021-07-30-000785-c

Відкриті торги

Закупівля шкільних меблів обумовлена необхідністю забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» для школярів Жовтанецької ТГ .

Обсяги закупівлі:

  • Стіл учнівський одномісний трансформер з регуляцією висоти №3-6 та кута нахилу стільниці – 180 шт.
  • Стілець учнівський Т-подібний плоско-овальна труба з регуляцією висоти №3-6 - 180 шт.
  • Мобільний стелаж під лотки - 2 шт.

Обсяг закупівлі визначався за поданням потреби директорами шкіл, кількості комплектів шкільних меблів для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти школярів.

Очікувана вартість предмета закупівлі:  396 000, 00 грн. з ПДВ.

Тендерний комітет Відділу освіти Жовтанецької сільської ради визначав очікувану вартість предмета закупівлі згідно з розрахунку очікуваної вартості товару.

Порядок отримання цінової інформації щодо товару: здійснили пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься

  • інформація  про ціни товару, що містяться в мережі Інтернет  у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках (ProZorro Market) та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;

І визначили очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 1. Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні).

 2. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на неоригінальні забороняється;

 3. Всі виступаючі закінчення металевих деталей каркасів мають бути закриті пластиковими заглушками;

 4. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка та розвантаження тощо) повинні здійснюватися за рахунок учасника процедури закупівлі.

 5. Товар повинен мати гарантійний строк експлуатації не менше 24 місяців від дати поставки Замовнику.

 6. Ремонт або заміна бракованого виробу здійснюється на протязі 5 робочих днів після письмової заявки Замовника

 

Детальну інформацію про технічні характеристики предмета закупівлі можна переглянути за посиланням: https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/22887351/


« повернутися

Вхід для адміністратора